Hold træning

Hold-træning er mange ting.

Når jeg underviser i holdtræning er det næsten kun fantasien som sætter grænser. De mest populære er cirkeltræning, pilates, stærk ryg og mave mv.

Jeg har holdtræning i flere virksomheder og i lokale pilates centre. Kontakt mig med dine ønsker, så kan jeg henvise til et eller flere af mine hold. I de virksomheder jeg underviser er der nogle virksomheder, som har træningen over en hel time, mens andre virksomheder laver det som små korte afbræk i hverdagen, hvor jeg kommer rundt i de enkelte afdelinger ca. 15 min og laver noget stræk og bevægelse, samtidig med at vi alle får et smil på læben.

Selvom det er holdtræning, så sørger jeg for at der tages hensyn til den enkelte deltager. Det betyder at den samme øvelse ikke nødvendigvis bliver lavet på nøjagtig samme måde af alle deltager. Det skyldes at der er forskelle på de enkelte deltagere – nogen har dårlig knæ, andre har brug for at øvelsen er lidt tungere/sværere end andre deltagere – alt det sørger jeg for at der bliver taget højde for i mine holdtræninger.

Er I en gruppe af personer som ønsker en fælles træning, så kontakt mig, så finder vi et lokale at være i eller laver øvelserne i naturen. Jeg har blandt andet nogle mødregrupper, som mødes til en gang “privat” mor/baby træning en gang om ugen.